tiistai 12. syyskuuta 2017

Oodi aamukahville

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille.
Haluaisin kertois suhteestani kahviin ja etenkin aamukahviin.

Mä juon kahvia ihan uskomattoaman paljon. Aloitan sen heti aamulla kun herään. Laskin tuossa yksi päivä että kahvia saattaa mennä parhaimmillaan reilu kymmenen kuppia. Mulle ei tee tiukkaa lähteä kaverille illalla ysin jälkeen kahville. Juon kahvia oikeastaan aina jos sitä suinkin vain on tarjolla.


Kaikista tärkein kahvi on kuitenkin se aamukahvi. Mulla ei aamu lähde käyntiin ilman sitä kahvikupillista sopivan kuumaa kahvia. Sitä on saatava juoda kupillinen ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa, muussa tapauksessa aamu menee ihan totaalisen pipariksi. Teen usein niin että kahvi on valmiina ladattuna ja se tarvitsee aamulla vain napsaista päälle.

Silloin kun Niko on reissussa saatan herätä kuudelta, näin saan varmistettua sen että tosissani saan juoda sen kupillisen yksin hiljaisuudessa. On kivempi sitten aloittaa lasten aamuhommat kun ei omia aamurituaaleja tarvitse siinä samalla yrittää hoitaa.


Mä en varmaan oikeasti voisi elää ilman kahvia.
Juotko sä ennemmin kahvia vai oletko enemmän teen perään?
Millainen on sun suhde kahviin?

Ihanaa viikkoa kaikille! Mulla on ainakin tulossa ihan superi viikko. Me mennään leffaan Nikon   kanssa ihan kaksistaan ja lauantaina on ystävän kanssa jotain ihan muuta ;)

-Laura

4 kommenttia:

  1. Aamukahvittelu on kyllä mukava aamurituaali :) Kätevä keksintö tuo aikaisin herääminen, että voi yksin nauttia kahvin!
    Mulla se ei ehkä oo onnistuneen aamun avain, mutta jos on suinkin vain aikaa niin juon sen! Nyt esimerkiksi flunssassa tee maistuu vähän paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin yllättynyt kun viimeksi flunssassa kokeilin juoda vain ja ainoastaan kahvia mustana, laski ainakin itsellä paremmin kun tee :) Mulla tee kuuluu rauhallisiin iltoihin kirjojen seuraksi

      Poista
  2. Mulla ei ole muita riippuvuuden lähteitä kuin ompelu. Jos sitä ottaa pari kuppia iltaisella, niin seuraavana päivänä väsyttää. En osaa oikein kohtuudella ommella vain vähän aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :) Hauska tuo ettet osaa kohtuudella ommella, siihen varmasti jää koukkuun ja just sillain vähän vielä, mä vielä tämän nopsaa

      Poista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia