maanantai 26. kesäkuuta 2017

voihan maanantai

Olipahan maanantai! Oon siivonnut ja pyykännyt käytännössä koko päivän. Aluksi mulla oli tavoite vain fiksata lasten huone ja keittiö pyykin pesun lisäksi. Yllättäen mun projekti vähän taas kasvoi siinä sivussa. Innostuin vaihtamaan lasten huoneessa järjestystä ja siivosin sen aasta alkaen. Maanantaisin kun mukavia asioita listataan niin tuo lasten huoneen kuntoon saaminen oli kyllä kirkkaasti ykkönen. Hankinta listalle jäi vielä muutamia asioita lelu säilytykseen liittyen, mutta onneksi vintistä löytyi toinen sängyn alle menevä laatikko Urhon autoille ja muille aiheeseen liittyville tavaroille.



Käänsin myös Urhon sängyn kokonaan tuonne Nellan oman alle, tuli vähän lisää leikkitilaa huoneeseen.


Muita plussan ansaitsevia asioita oli se että mun veli kävi pitkästä pitkästä aikaa kylässä. Nella pomppi riemusta kun kummieno tuli kylään.

Lisäksi mun pyykki kopan pohja ammottaa tyhjyyttään. Viikkaus sitten erikseen ;) Ehkä huomenna.
Tuo illalla alkanut rankkasade pääsee myös listalle. Raikastaa ilmaa mukavasti!
Tykkään kovasti.


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)