sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

ajatuksia kummiudesta

Hyvät kummit lapsilla?
Hyvä kummitäti kummipojilleni? 

Olen näitä kysymyksiä pyöritellyt päässäni nyt muutaman kuukauden. 
Omille lapsilleni olen mielestäni valinnut hyvät kummit.
Osa on sukulaisia ja osa lapsuuden ystäviä.
En olisi voinut paremmin valita. 
 Kummit ovat läheisiä lasten kanssa, tietävät lasten suosikkijuttuja ja ovat heidän kanssaan tasaisin väliajoin tekemisissä. Kyselevät lasten ja vanhempien kuulumisia sekä käyvät katsomassa kummilapsiaan. 
Minä puolestaan lähettelen heille kuvia lapsista, heidän kuulumisiaan ja uusia opittuja asioita. 
Lasten kummit ovat minulle läheisiä ja suurena tukena tässä elämän vaiheessa.

Lasten kummit ovat aidosti kiinnostuneita kummilastensa elämästä. 
Kiitos olette oikeita kultapaloja!! 

Millainen kummi minä haluan olla kummi pojilleni. 
Toivon tässä vaiheessa kun pojat ovat pieniä että pystyisin olla mahdollisimman paljon läsnä heidän elämässään. Saisin yhdessä äidin kanssa riemuita kehitys vaiheista ja uusista taidoista. 
Toivon myös pystyväni luomaan poikiin hyvän suhteen etteivät arastelisi sitten isompana pyytää apua esimerkiksi sellaisissa asioissa mitä ei äidille ja isälle pysty kertomaan. 

Haluaisin viettää poikien kanssa aikaa, viedä heitä retkelle ja sitten isompana ottaa mukaan kesälomareissuun vaikka särkänniemeen. 

Haluan olla pojille hyvä ja rakastava kummitäti <3 nbsp="" p="">

Millaisia suhteita teillä on omiin kummilapsiinne?
Entä omiin kummeihinne? 
-Laura



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)