tiistai 29. joulukuuta 2015

Suosikki lahjoja

Lupasin aiemmin palailla aiheeseen lasten lahjoista.
Lapset ja me aikuisetkin saatiin aivan mieletön kasa lahjoja. 
Enemmän kuin tarvittiin. Omat suosikit löytyivät helposti lahjojen joukosta. 
Ehdoton oma suosikki on tämä lenovon läppäri minkä Niko monen vuoden haaveilun ja tuskailun jälkeen mulle osti.

Hyvänä kakkosena, jollei jopa jaetulla ykkössijalla olivat Urhon kummilta, mun serkulta saadut valokuva kansiot. Mä en vaan kestä kuinka ihanat nuo on! Saan vihdoin laittaa hääkuvat jonnekin niiden arvoiseen kansioon. Albumeista teki ihanan se että niissä oli mustat sivut, pääsevät valokuvat aivan toisella lailla esille. 
Bonuksena lapsetkin saivat omansa.. 



Lapsilla, varsinkin Nellalla oli omat suosikkinsa leluista. 
Nuken vaunut ovat ehdoton hitti! 
Niitä työnnellään päivittäin pitkin asuntoa, vauvojen hoito muutenkin on neidin lempileikkejä. 
Vaunuihin äitini ompeli muutaman tyynyn ja peitot ovat minun vanhojani. 

Nellan nuken vaunuiksi valittiin briot, osittain niiden koon takia mutta ennenkaikkea ne oli kaupan ainoat tukevat vaunut. Kaikki ne muut mitä katseltiin oli jollain asteella rimpuloita ja niin pieniä että ne ajaisi asiansa vain ehkä ensi kesään ja sitten jäisivätkin jo liian pieneksi ja niitä olisi ehkä sitten tympeä lykkiä? 


 Toinen neidin suuri suosikki oli tuo mun vanha nuken sänky. 
Mutsi niin ikään teki sinnekin lakanat, patjat ja tyynyt. 
Kummieno vähän fiksasi että sänky pysyy kasassa, nyt kelpaa taas leikkiä kotista. 


Äidillä oli omat suosikkinsa lasten lahjoista.
Ensinnäkin lapset, etenkin Urho sai paljon vaatteita lahjaksi, suurin osa onneksi tarpeeksi isoja että mahtuvat päälle. Muutama oli sitä "just nyt" kokoa, jää nähtäväksi mahtuuko pesun ja rummutuksen jälkeen päälle.

Anoppi oli sovitusti perinteenä ostanut lapsille kirjat, villasukat ja nämä ihanat marimekon yöpaidat! 

Näille vielä erityismaininta, olen rakastunut! 
Urho sai niin suloiset villasukat Urho sukille jatkajaksi :) 

-Laura



2 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja olette saaneet. :)
    Nuo kansiot on todella kivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kans niin rakastan niitä! Täytyy sit joskus ku saa niihi täytettä nii vähä postailla tänne ;)

      Poista

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)