perjantai 21. marraskuuta 2014

#verkkarimutsihaaste

minä kanssa kun muutkin.. 

Elikkä tuota verkkarimutsihaastetta, 
toki varsinaista haastetta tämä ei tuo, näytän päivittäin kotona ollessani kaoottiselta..
Tukka on sutaistu aamulla, pahimmassa tapauksessa heti suihkun jälkeen ponnarille.
Kolitsit on päällä lähes 24/7 
Paidassa saattaa olla kolmen päivän ruuat tai muut eväät mitä likka on siihen pytsannut itseään. 
Lisäksi mulla on tapana kuivata kädet kollareihin, niitä kun kuitenkin pitää vaihtaa usein jos kaupassa haluaa käydä kohtuullisen puhtaana ja ihmisen näköisenä...
Joskus huomasinkin kaupassa ollessani et ei perse mulla on jotain maitoa ja muusia housun lahkeessa.. 

Meikkaan enää nykyisin tosi harvoin, silloinkin vain vähän.
Kotona ollessani saatan itseni takia välillä piirtää kulmakarvoja usein nekin jää piirtämättä ajatuksella, mitä turhaa en mä kuitenkaan lähde  minnekkään...

Tälläiseltä näytän usein

 Kuten kuvista näkyy, useinkaan ei jaksa panostaa :P
-Kusti

3 kommenttia:

  1. Ei kotona tarviikkaan kulkea farkuissa, vaan rennossa oloasussa on hyvä olla. :)
    Hauska haaste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tee sinäkin? :)
      Joo meillä kyllä ollaan tosi rennoissa vaatteissa kotona.. Palaan tähän aiheeseen varmastikkin vielä jahka saan kalenterista raivattua tilaa ;:)

      Poista
    2. Mä en ole äiti-ihminen, mutta muuten on kyllä käynyt mielessä tehdä. :)

      Poista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia