lauantai 1. marraskuuta 2014

motivaatio kirjoittamiseen

Mun motivaatio on tässä nyt kuluneen viikon aikana kirjoittamista kohtaan noussut aivan uusiin svääreihin. Oon saanut lisää lukioita, mikä tekee tästä kirjoittamisesta mielenkiintoisempaa. 
Muitakin kun mun kavereita kiinnostaa meidän perheen jutut ja menot. 
Haaveilin joskus et voi kumpa mulla olisi edes 20 lukiaa, nyt mulla on. Hii :) 

Nepan kanssa mummulassa

Pikakuulumisia vielä ennenkun alan keräämään noita romuja paikoilleen.

Enään ei oo viikkoakaan kun Niko tulee reissusta kotiin. Perjantaina sen saa hakea lentokentältä. En edes laske perjantaita enään koska silloin vain herätään syödään aamupala ja sitten varmaan mutsi tulee tähän ja meikkaan ja lähden kohti Vaasaa.. En malta odottaa... 

Suunnittelin tekeväni huomisesta meidän päivä postausta, oon jo kauan suunnitellut mutta sitten jostain kumman syystä se on jäänyt tekemättä. Huomenna pitäisi kuitenkin olla sellainen ihan perus päivä, sellainen kun meidän muutkin päivät yleensä niin siitä olisi helppo tehdä :)

Tänään me ei varmaankaan tehdä enään mitään sen ihmeempää, syödään päivällistä, yritetään kasata tavaroita paikoilleen, pestään pyykkiä ja mummu ja pappa tulee ehkä pyörähtään illalla.. 

-Kusti

Illalla toki poltetaan kynttilää pois nukkuneille mummuille ja papoille.Hautausmaalle tuskin päästään tytön kans käymään.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)