torstai 3. huhtikuuta 2014

Kipeänä vaihteeksi

Jees... 

Eli tällä kertaa meikäläinen kipeänä.
Aluksi oli vain viruspohjaista kurkku tulehdusta ja kuumetta nyt on kivana lisänä silmätulehdus.
Toivottavasti tää on tällä ohi.. Eikä tuu enää mitää..
Nikon mukaan näytän aiva elävältä kuolleelta tuon silmätulehdukseen takia.. 
Piti oikee peilistä käydä kattoo ja tottahan se oli. 

Ollu tosi turhauttavaa vaan maata kotona ja ihmetellä.. 
Onneksi Niko on nyt kaksi päivää ollu kotona Nellan kanssa ja oon saanu tosissaan levätä.
Huomenna pitää päästää ukko töihin ja toivoa et jaksaa neidin kanssa kotona.. 

Aluksi oli tarkoitus juhlia Nellan puoli vuotis synttäriä, mut taidan suosiosta siirtää viikolla eteenpäin.. 
Leivotaa sit ens viikolla herkkuja :) 

Hyviäkin puolia tässä on ollut, Niko on siivonnut täällä nyt kotona ollessaan. Ei siis tarvi huomenna tarttua imuriin ollenkaan.. Yhtenä hyvänä lisänä on ollu se et Niko ja Nella on saanu aikaa toistensa kanssa, jota ennemmin on mun mielestä ollu suht vähän, nyt neiti ei siis enää ota pulttia jos isi hakee päikkäriltä vaikka äiti on nukuttanut..  

Oon myös saanu täs maatessani uskomattoman paljon motivoitua itseäni urheilun suhteen, ihana päästä taas huomenna vaunuille ja pihalle muutenkin. Oon lettini uusia saliohjelmia ka muuta kuinka tästä eteenpäin toimin et kehtaan laittaa kivat kesä vaatteet päälle kun on sen aika.. 

Tässä nyt tällainen pikapäivittely ilman kuvia siitä mitä oon tän viikon touhunnut.. 

Palaan viikonloppuna, viimeistään maanantaina..

-Kusti 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)