sunnuntai 9. helmikuuta 2014

sitä Pt ruoka asiaa

Heippa! 
Nyt sit palaan asiaan ruokarytmin ja muutenki syömisen osalta. 
Sain mun PT:ltä hyvät ja suht kattavat ohjeet kuinka pitäisi syödä, kuinka paljon ja missä järjästyksessä.
Lähetin palautuksena otteen omasta ruokapäiväkirjasta ja sain todeta et oon syöny aiva kuinka sattuu suunnillee koko elämäni :D 

Oma versioni ennen ohjeisusta näytti kutakuinkin tältä:

Keskiviikko 29.1
8:00 500 ml vettä, vitamiini ja muumimuki maitokahvia
9:00 Muumimuki maitokahvia 
10:30 4 DL kasvissosekeittoa (peruna, porkkana,bataatti), 200G raejuustoa, 
Real leipä oivariinillä, 500 ml vettä
14:00 muumimuki maitokahvia, 200G rahkaa + mehukeittoa
18:00 gainomax palautusjuoma
19:00 4DL kasvissose keittoa, 100G raejuustoa + real leipä oivariinillä

Sain myös tähän syömiseen kommentteja mutta taidan pitää ne omana tietonani... 

Mutta sitten onneksi sain ohjeet syömiseen
heti ensimmäisenä päivänä ateriarytmini näytti kutakuinkin tältä

Torstai 6.2.
7:00 4 viljan puuroa 0,8DL (mitattu kuivana) vettä ja suolaa, smoothie; rahkaa, kiwi, omena ja kauramaitoa, kaksi muumimukillista maitokahvia, vettä ja vitamiini

10:00 hapankorppu oivariinillä, 150Graejuustoa ja puoliska säilyke ananas, vettä lasillinen

13:00 150G kanaa, n.1,5 DL hemapariisiä, 50G raejuustoa, 10 pikkutomaattia, lasi vettä



16:00 Naturdiet smoothie



19:00 Bataatti ja peruna ranskalaisia 70G, kaksi kasvispihviä, raejuustoa 70G

Sellainen ruokapäivä tuos pari päivää sitten..
-Kusti

1 kommentti:

  1. Ihan hyvältä näyttää :) Ei yhtään paha, ja ihan kivasti saat kuitenkin syödä, ettei tarvii nääntymään ruveta :) Eiköhän noilla ja reenillä ala tuloksia tulemaan! :) Tsemptsemp! :P

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia