sunnuntai 8. syyskuuta 2013

juhlan aika

Äitiysloma on virallisesti alkanut! 
Hurraa ei enää työtön joka oli status tuossa viikon ajan.. 

Koin lauantaina mitä ihanimman yllätyksen, 
mun kaverit oli järjästänyt mulle vauvakutsut.
Olivat Nikon kanssa sopineet ja pähkäilleet kaiken valmiiksi. 
Ja minähän yllätyin aivan tosissani!

Juhlat oli tosi ihanat ja ihana piristys arkeen. 
Mun kanssa juhlimassa oli kaksi mun lapsuuden aikaista ystävää
jotka on mulle vielä tänäkin pävänä aivan korvaamattomia. 
Lisäksi tietysti Eeva, äiskä ja anoppi.

Ohjelmaksi tytöt oli keksineet tutin sylkemistä kilpaa 
Pilttien maistelua ja kortin askartelua. 
Tietenkään herkkujen syömistä unohtamatta. 
Jäipä niitä Nikollekkin jemikseen. 
Saadaan varmaa koko alkuviikko herkutella täytekaakulla 
ja muilla herkuilla! 
Tuttikilpailun tuolksen kuvana. Tyylinäytteistä ei kehtaa laittaa tänne kuvaa ;)
 Lisäksi ne lahjoi meitä aiva ihanilla tavaroilla ja lahjuksilla 
Saatiin vauvalle mm. matkamallin hoitoalustaa, bodyä, tuttipulloa ja lahjakorttia huvikumpuun. 


Kyllä nyt taas kelpaa ja jaksaa seuraavaan viikkoon. 
-Spa

ps. Ehkä keksin vielä jossain vaiheessa tarpeeksi ihanan tavan kiittää kaikkia.
Nyt kuitenkin iso julkinen kiitos!
Rakastan teitä kaikkia! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia