lauantai 13. heinäkuuta 2013

loman alkua

Jees... 

Niko tulikin yllättäen kotiin jo keskiviikkona..
Keskiviikko illasta lähdettiin katsomaan joskos tangoilla olisi elämää- ei ollut
Torstai kulutettiin keskustassa shoppaillen. 
Rahaa meni tarpeeksi, ja kaikkia mukavia asioita tarttui käteen. 
Henkkamaukalta paitoja jotka ei kiristä mahaa :D Mallia H&m mama...
 Paitoja tullaan ihan varmasti käyttämään raskauden jälkeenkin. 
Olivat sen verran kivan mallisia. 
Tuon harmaan t-paidan lupasin mutsille jahka tämä maha poksahtaa.
 Henkilökohtaisesti en ole päättänyt mitä olen tuosta vaalean punaisesta/roosan tai muun värisestä paidasta mieltä, mutta kun halvalla sai ja tarvittiin tuollaista takkia niin miksi ei? 
Niko ainakin tykkäsi siitä.

Käytiin myös mun pitkän arpomisen jälkeen hakemassa mulle uusi puhelin. 


 Puhelin siis lumian 520, ja keltainen! :D
Oleellista väri koska oon pitkään puhunut keltaisesta puhelimesta. 
Tokikin vanha jäi ominaisuuksiltaan huonoksi (ei saanut luettua sähköpostia, eikä facetettua ;) )
Tällä nyt mennään pitkän aikaa.
!viimeksi mulla on ollut uusi puhelin vuonna 2009, muutoin olen aina tyytynyt toisten vanhoihin!

Eilen suursiivottiin tämä asunto, 
vielä jäi kylppäri siivoamatta, mutta sekin korjaantuu huomenna. 
Ihanaa kun on siistiä (: 

Tänään vielä olisi viimeinen iltavuoro ennen parin viikon lomaa..
Oikeesti mulle on niin vähän vuoroja et saa vähän lomailla :) 

Eikai siinä.. nyt tekemään jotain et saa aamun etenemään.. 

-Spaa-
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia