sunnuntai 5. toukokuuta 2013

toiseksi viimeinen sunnuntai

Enään viikon verran tarvittee painia yksinänsä kotona. 
Toisin sanoen mulla on viikko aikaa siivota ja panna kämppä tiptop kuntoon :) 
Työkuviotkin alkaa helpottaa nyt ensi viikolla.. 
Ensi viikko on suht helppo viikko, kaksi vapaapäivää jotka kalenteriinkin on kirjoitettu. 
Lisäksi muutama muu vapaapäivä! 
Kelpaa!

Ensi viikon suunnitelmatkin alkaa olla selvinä.. 
Aion panostaa ensi viikolla kavereihin ja kodin laittamiseen. 
Toivoen että onnistun tässä. 
Kirppaeritakin olisi mukava kierrellä,
oon muutaman aiva huippu hankinnan tehny tuossa viimeviikkojen aikana.. 
Hankinnat on tehty Facen kirppiksiltä.. 
Tästä lisää myöhemmin.. 
Kuten myös aiheesta mikä toistaiseksi on ollut salaisuus :) 
Joudun ehkä luopumaan periaatteistani ja kirjoittelemaan siitä jotain tänne.. 

Pidän teitä tiistaihin asti jännityksessä ennenkun paljastan sen täällä :D 
Siitä johtuen voi olla että faceen linkkaaminen harvenee ( toisena vaihtoehtoina on karsia kavereita raskaalla kädellä ) saa nähdä kumpi on sitten kannattavampaa.. 

Nyt kuintekin vielä vähän siivoskelemaan ennen töihon lähtöä.. 
Tänään 4/5 \m/

-Spa

ps. olin muka ottanut kuvia mitkä sopii tänne laitettavaksi, mutta eivätpä sopineet :D

3 kommenttia:

  1. vauvvauutisiaaaaa !!!!

    VastaaPoista
  2. Hei, tiistai oli jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen melko syytän siihen ettei blogger anna mun julkaista mitään tekstejä :D

      Poista

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)