torstai 7. maaliskuuta 2013

aurinkoinen

hiphei!

Siitä tietää olleensa laiska kirjoittaja kun ystävät huomauttelee ettet oo pitkään aikaan kirjoittanut. 
Olen pahoillani, koulutehtäviä on muka liikaa eikä blogille löydy aikaa :/

Juuripian alkaa helpottaa kun koulujutut ovat viittä vaille valmiina. 
Jos en valehtele niin mulla on enää 5-6 tehtävää palautettavana sekä yksi pitkä harjoittelu tekemättä 
sitten voin sanoa et se on siinä..

Tuntuu että koko alkuvuosi on ollut vain päivä päivältä parempi ja parempi. 
Koko ajan kuulee tai saa tietää uusia ihania ja kivoja juttuja. 
Olen varma siitä että tämä on minun ja Nikon vuosi! 

Viimeisimpänä tapahtumana mainittakoon viime tiistaina meidän neljävuotis kihlapäivä.
Herranjumala! Siitä on oikiasti neljä vuotta...
Vieläkään ei hää kellot soi, ei ainakaan kahteen vuoteen ;)
Tuntuu vaan niin kummalliselta että siitä tosiaan on jo niin kauan. 
Lisää vuosia vain edessäpäin!

Salilla en oo tainnu käydä pian kuukauteen, 
oikeen hävetää!!
Tosi siihenkin löytyy syy, mua kiellettiin laihduttamasta. 
Ei tästä sen enempää. 

Lupaan ryhdistäytyä..!

-Spa

ps. olisi mulla ollut tuolla kuvia meidän loma reissulta hiihtolomalta, 
mutta en kokenut enää ajankohtaiseksi.
Tästä innostuneena huomenna VAPAApäivä kuvina.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia