torstai 21. helmikuuta 2013

kuvaton

Pitkästä aikaa suunnittelin jotain kirjoittavani. 
Ajattelin lähinnä kertoa siitä että meillä  ollaan yhä hengissä. 

Koulun ja kodin yhteistyö ei vain suju mitenkään päin. 
Tehtäviä on vielä yksi tekemättä  ja monta viimeistelemättä. 
Onneksi kaikki on sentään niin hyvin hanskassa että saadaan kumpikin pitää hiihtoloma lomana.  Siihen kuuluvat tehtävät ovat siis tehtyjä, mutta palauttamatta. Koska itseni tuntien viilaan niitä viimeiseen asti. 
Koulun puolesta alkaa myös harjoittelujakso ja sitä silmällä pitäen viimeinen loppu rutsitus. 
Harjoittelu tuo mukanaan osaltaan suuria helpotuksia, toisaalta taas stressiä näytön ansiosta. 
Suurin osa sitä miksi se helpottaa niin matka joka aamulla täytyy kulkea kutistuu 7:stä kilometristä vaivaiseen kilometriin. Ajallisesti matka taitaa olla sama koska olen suunnitellut että kuljen pyörällä tai kävellen. Siten helpottaa myös autojen bensa ja diesel kulut :)

Tänään olen vain ollut kotona, opettaja antoi vapaapäivän niille jotka olivat jo tehtävänsä tehneet. Minulla oli kotona edessä perkeleen iso kasa pyykkiä, joka on reilun kuukauden tuolla maannut. Nyt olen sen kanssa jo voiton puolella. Tuntui vähän siltä kun olis käynyt shoppailemassa kun kasan alta paljastui suosikkivaatteita joita ei ollut käyttänyt pitkään aikaan. 

Meille kuuluu muutenkin hyvää. Kesämmällä alamme kirjoittaa "uutta sivua kirjassa".
Saadaan vihdoin viettää yhteinen loma viikko ensi viikolla, monta viikkoa on jo menty niin että itse olen koulussa, Niko on kotona ja sitten vaihtoehtoisesti kun mulla on etäpäivä täytyy Nikon mennä töihin hoitamaan asioita. Ensi viikolla odotus palkitaan ja ollaan yhdessa kotona <3 font="">

Vielä sellaisena hauskana asiana se että mulla on miellyttävä uusi piirre, heti kun laitan itseni makuulle ja silmät kiinni, simahdan samantien! Lisäksi vaikka nukkuu monen tunni päikyt niin illalla tulee uni aivan yhtä hyvin kun silloin kun ei olisi päikkäriä nukkunutkaan. 

Tänään meillä on vielä tarkoitus lähteä Keskisenmäellä ja anoppilassa käymään tuos illansuussa jahka Niko tulee vain ensin kotiin.Tällä kertaa on oikeasti syytä raahautua sinne, hakemaan joitain tiettyjä juttuja ja käydä syömässä herkkuällöhamppari ateriaa

Ehkäpä mä tästä ryhdistäydyn kun saan nuo kouluhommalit pois alta :)

-Spa  
     

1 kommentti:

  1. Anteeksi Laura kun musta ei ole kuulunut mitään :( On vähä raskas vaihe menossa.

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia