perjantai 11. tammikuuta 2013

sairaslomalla

hoblaa

Taisin eilen päivittää faceen että
"ropit naamaa ja kouluu, tämä tauti voitetaan ;)"
vaan toisin kävi. 
Olin siis pois koulusta tämän päivän..
Stressitaso vain nousi kun ei yhtään voinut edes arvailla paljonko jää jälkeen. 
Onneksi luokkakaveri toi mulle materiaalin ja kertoi kaikki kuumimmat juorut ;)

Tänään siis oltu vain kotona löllövaatteissa ja yritetty voimien mukaan saada jotain aikaiseksi. 
Huomaa kyllä et on kipeä kun oon vajaat 8 tuntia ollut hereillä
ja mulla on törkeä väsy!
Illan suunnitelmina siis mennä kuuman suihkun kautta sänkyy vahtaa leffoja.. 

Sain mä kuitenkin jotain aikaiseksi. 
Leivoin Nikon synttäreille keksejä. 

Ohje on täältä jokainen voi itse etsiä sielä ohjeen jos haluaa. 
Toki sitä multakin voi kysellä nimittäin tämä pääse mun reseptikirjaan. 
Tuli sen verran hyvejä! 
Niko siis jo maistoi niitä tuossa ruuan jälkeen..

Sittem aikani kuluksi näpsin jotain kuvia meiltä kotoa.. :)
joskus tästäkin tulee vielä valmis.
Pikkumakkarista

Kattoon asennetut kaijuttimet.

Eteisen seinällä tärkeitä ihmisiä!

Nikon viihdekeskus
 Omani sijaistee makkarissa ja on jonkin verran vaatimattomampi! 
Mulla ei esim ole pelikonsolia siellä, Nikolla on kaksi. 
Kotiteatterikin uupuu ;)
Meilläkun ei tuota mikroa ole ollenkaan ;)

Tälläistä tällä kertaa. 
Huomenna jos kerkiää laitan vielä jotain muita leipomuksia mitä oon Nikolle värkkäillyt. 

-Spa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)