sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Remppa!

Normaalina sunnuntaina minä tykkäisin urheilla 
ja puuhastella kotona kaikkia asioita.

Tänä sunnuntaina urheilut saa tyystin unohtaa,
kuten varmaan koko ensi viikoltakin.. Prkl!
Halusinkin olla tälläisenä päivänä vain ja ainoastaan sisällä. 
Ei olisi huvittanu lähteä hiihtään yhtää.. 
Salireenistä puhumattakaan.. 

Jotain on kuitenkin saatu kotona aikaan. 
kylppäriremppa vol 1 on aivan loppu suoralla,
pyykkiäkin voi jo pestä... 

Pieniä muutoksia tehdään kotiin koko ajan.
Verho lähti mutsille ommeltavaksi hetki sitten
ja viimeisiä saumoja vedetään kylppäriin.. 
Itse olen tehny kaikkea sitä pientä mitä osaan. 

Kuvia ei tähänkään postaukseen saada, 
koska haluan esitellä vasta valmista loppu tulosta :)

 Tälläisillä eväillä  mennään näin sunnuntaina.. 

-Spa

ps. oikeasti mulla oli mielessä tosi hyvä runko tähän postaukseen..
Mutta kun istuin koneelle niin *puf*
se kaikki katosi mun mielestä.

Ehkä mä ens viikolla onnistun..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia