maanantai 7. tammikuuta 2013

ihana maanantai!

hepsjeps!
Asiaa olisi vaikka kuinka paljon, tekee oikeen tiukkaa rajata.. 
Mut tää on ainut minkä vois kirjoittaa tänään  :)

Mulla oli aivan mieletön maanantai aamu, 
kun lähdin kouluun nii mulla oli hirmu levollinen olo joka suhteen.
ei ahdistanu mikään tai tehny tiukkaa nousta huonoilla yö unillakaan. 
Mä en tiedä mitä aamulla tapahtui, mut mun on vieläkin energinen ja reipas olo! 

Ihmeellistä sinänsä maanantaina ku Niko lähti pitkästä aikaa reissuun...
Tämä mystinen tapahtuma saattoi ehkä johtua myös siitä että siivottiin sunnuntaina oikee kunnolla.
Vietiin matot ja täkit pihalle tuulettuun :)
Toki pientä fixattavaa jäi mulle vielä viikolle..

Kun Niko pitkästä aikaa lähti reissuun, tällä kertaa onneksi vain viikoksi!
"Sain" kerrankin luvan tehdä kaalipataa,
aivaku en olisi voinu tehdä koska vain ku Niko on reissussa. 
Mutta tänään se tuntui mahtavalta idealta tehdä sitä! 
Onhan se toki työläs tehdä, mutta se kyllä kannattaa. 
Nyt voidaan miettiä et kuka tämän kaiken syä?
tekovaiheessa.
jääkaappiin menossa odottamaan huomista.
Kiitokset avopille reseptistä :)

Loppuillan suunnitelmaan kuuluu keittiön siivoamista sekä pyykkäystä.
Kohta voi alkaa suunnitella mitä viikonloppuna tarjoillaan :)
Jos jollai on hyviä maidottomia reseptiä nii saa heitellä :)
-Spa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)