torstai 27. syyskuuta 2012

Kysymysmerkkejä?

Mitä kuuluu?
Ihan hyvää kuuluu, Nikoa on vähän ikävä mutta se onneksi jo tulee huomenna kotiin. Vihdoin alkaa asiat selvetä ja ylämä näyttää vihreää valoa.

Mitä oot puuhaillut?
Empä mitään erikoista, lähinnä kattonut yubesta salkkaria, datannu ja viettänyt viimeistä "vapaa viikkoa". Aijoo, oon mä yhdet lapaset kutonut.Oon mä oikeesti tehnyt myös elämäntapa remontin. Uskokaa huviksenne, mä oon ollut paljon lenkillä aj pitkästä aikaa tuntuu et se jopa pitää. Aijon siis näyttää ensi kesänä hyvältyä bikinit päällä :=


Mitä viikonloppuna?
Hyvä ruoka ja mitä parhain seura on ainakin suurissa suunnitelmissa. Anoppilassakin pitäisi käydä mikäli ehditään ja jaksetaan. Lenkkeillä pitäisi kovasti myös.

Mitäs muuten?
Mitäs mulle, koulu alkaa ensi maanantaina ja pitäisi varmaan kynät teroittaa (älystä puhumattakaan) ha vihkot ja kansiot etsiä kaapin perältä.


Onko kaikki ok?
Kaikki on hyvin, vaikkei se ehkä päällepäin siltä aina näytäkkään.. :)
Happoradio - mulla mnee hyvin

-Spa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)