keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Julkinen kiitos!

Oon lykännyt tän tekstin kirjoittamista nyt aivan tarpeeksi kauan.
Jo kolme kuukautta sitten piti tämä tänne kirjoitella.. 

Mun piti kirjoittaa kiitosteksti.
Tai ei pitänyt, halusin tehdä sen

Yksi ihminen jonka nimeltä jätän mainitsematta 
oli mulle viime vuonna korvaamaton toki ja turva. 
Jollain lailla se on vieläkin, 
sillä ajattelen meidän keskusteluja ja tapaamisia usein. 

Mä en voi häntä tarpeeksi kiittää 
siitä mitä hän teki mun hyväksi.
Sanat ei riitä siihen. 

Sen reilun vuoden aikana 
mitä sain hänen kanssaan olla tekemisissa
hänestä tuli mulle kuin ystävä. 

Hän auttoi mut seisomaan omialla jaloillani. 
Nyt osaan sen taidon taas. 
Vaikka se vielä vaatii harjoittelua. 

Jos pääsisin viimeiseen hetkeen takaisin. 
En lähtisi itkien pois
vaan halaisin uudestaan ja kiittäisin kaikesta!

Nämä hetket tulevat aina olemaan iso osa sitä kuinka pärjään tässä.
Kiitos vielä!!
-Spaakku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)