sunnuntai 5. helmikuuta 2012

+ ja -

Listaanpas aikani kuluksi viikonlopun plussat ja miinukset. 

Minä ja miinus:
-Lauantai aamu vastusti toden teolla mun päivää. 
- Ne kahvin purut lattialle ennen aamu tupakkaa.
- Hallilla tämä tyttö astui ruuvin päälle, onneksi ei mennyt jalasta lävitte. 
-Meinasin kuolla kylmään tuolla pihalla, kiitos 28 asteen pakkasten.
-En ole nukkunut kunnolla koko viikonloppuna

Tänään 2 ja 11 <3


Plussa pisteet:
-Sain töitä
-Löydettiin mahdollinen oma asunto
-Paras ystäväni pyysi mua kaasoksi. 
- Faija teki herkkuruokaa, lisäki Pertun synttäri kahvit.
-Niko on ollut ihana koko viikonlopun. 
-Vietin Eevan kanssa kivan lauantai illan. 
-Mulla oli ihanat meikit ja muut lauantaina.
-Tunsin itseni naiselliseksi.

-Lauraida-

Hei ja mä olin viikonlopun selvinpäin ;) En tienny kuuluuko plussaan vai miinukseen ;)

1 kommentti:

  1. Voi ihanaa että susta tulee kaaso, onnittelut! :) Ja onnea myös morsiamelle ;D
    Mistä sait töitä, mihin muutatte, apua niin paljon kysyttävää!

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia