tiistai 31. tammikuuta 2012

ahkerakin muka?

Lainatakseni ystäväni facebook statusta tähän alkuun:

Mistähän sekin johtuu että kun saa sen ison vaihteen päälle niin sitä ei vaan saa poikki..onnistuu ompelukoneenki käyttö vuosien jälkeen,tulee hoidettua normaalisti viikkoja kestävä koulutyö pois alta parissa päivässä,nähtyä kavereita,siivottua,järjesteltyä,hoidettua vaikka ja mitä ja vähän tullut suunniteltua tulevaisuuden isompia ja pienempiä juhliakin ;) hyvä että välillä näinki!

Tänään aamulla Eeva soitteli mulle vähän ennen ysiä aamulla, ja joo olin nukahtanut kuudelta. 
Tuli hakemaan mua kotoa ja vei kaupoille ja muuten viettämään aikaa mun kanssa :) 
Onneksi mulla on tuollainen ystävä! <3 Emminä ilman sitä pärjääsi. 


Kuva kuuklesta

Soitin muuten myös toiselle ihanalle ystävälle pitkästä aikaa. Sekin piristi kun sai kuulla sen ääntä vaikka nuhainen tuntui olevan :/ Parane pian Tiia! 

Juteltiin oikein ajan kanssa ja sovittiin kevään juhlia ja menoja yhdessä. Toisille siis vain ilmoitetaan näistä juhlista milloin pitää tulla paikalle ja mitä pukea päälle :D 

Lisäksi sain pestyä lakana pyykit tälle päivää. Ja nyt ne odottaa tuolla narulla et joku tuloo vetämää ne mun kans ;) Sain myös järjästeltyä kylpparin kivaksi. Vähän se vaatii vielä fixausta mut eiköhän tuo siitä ajallaan

Sain toisen työhaastattelupaikan. 
Kumpikin näistä mun töistä mitä on tarjolla nii olisi 30 tuntia kuussa. Sais sellaisen pehmoosen laskun työelämään. Kerta viimeksi oon tainnut olla työkykyinen marraskuussa.
Mut eniveis, nää olis kumpikin henkilökohtaisen avustajan paikkoja. Toivottavasti saan niistä edes toisen :) Nähtäväksi jää!

Myös mun facebookista tilaamat muumikulhot tuli tänään postissa. Tilasin Oulusta Vilijonkka ja nuuskamuikkunen kupit. Ehjänä saapuivat perille ja nyt ne odottaa käyttöä :)

Reippaana myös varasin luokkakokous paikan ja sovin ajan, Kun ei toiset meinaa saada mitää aikaa ;)

-Lauraida-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia