perjantai 9. joulukuuta 2011

Luukku 9

Olipas mahtava päivä, kaverin yllätys onnistui täydellisesti, satoi lunta ja Niko ja Perttu tuli kotiin.

Tämä kaverin yllätys oli siis se että sen poikakaveri soitti eilen että jos viesin Hannaa kaupungille shoppailemaan kun sillä on maanantaina synttäripäivä. No miksei se nyt mulle olisi sopinut. Tämä toki oli tehtävä salassa. Yksi Hannan toinenkin kaveri tuli joukkoon Kauhavalta. Poikakaveri toi mulle eilen rahaa ja kerroin vielä meidän suunnitelmasta....

Noh, minä muka olin menossa lääkäriin 12 aikaan. Pyysin Hannaa sitä ennen mun kanssa kahville kylälle. Tyttö suostui ja hain sen siinä vähän enne 11. Ajeltiin kylälle, oltiin etukäteen sovittu Katan kanssa että nähdään Torkalla siinä jossai välis ennen sitä. Hannalle tietty ehdotin et mennää torkalle kahville ja oli sen ilme näkemisen arvoinen kun Kata oli siellä "mitä sä täällä teet"

Sit seuraavaksi minä Katalle käsipäivää ja sit Hanna oli aiva pihalla koko touhusta (onnistunut harhautus) "se on Hanna nyt sellanen juttu et sun mies on halunnut yllättää sut hemmottelupäivällä ja pestannut meidät siihen".Hannan reaktio oli yli ihana :) <3

Kävästiin siinä kahvilla ja sit vietii Hanna kulmien värjäykseen ja muotoiluun sekä ripsien värjäykseen. Sen jälkeen shoppailemaan ja paljon kaikkea ihanaa me löydettiinkin. Kenkiä, paitoja, hame, koruja (: Saa olla Hanna onnellinen tuollaisesta miehestä (: En toki sano että omassani olisi jotain vikaa

Tällä hetkellä mua kiukuttaa ja itkettää niin ettei ole mitään rajaa! Niko on virman pikkujouluissa, mua väsyttää, haluan syliin, en halua olla yksin, haluan olla kännissä, en halua olla kännissä, en jaksa mennä suihkuun, haluan kylälle... Itkupotkuraivari on taattu vielä tälle illalle. PERHANA!

-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia