perjantai 11. marraskuuta 2011

Tylsääkin tylsempi perjantai 11.11.11

Oli pakko saada laittaa tua loppu :D

Mut kumminki. Mua ei huvita yhtään. Koko ajan on kylmä ja pärskin sitäkin enemmän, nenä on tukossa ja muutenki kipiä olo. Joskos tästä sen syyslunssan sitten saisi...? En tai ei ollakkaa oltu vielä yhtää kertaa syksyllä nuhakuumees. Viimme vuonna kumpikin peiton alla sohvalla kolme päivää. Mutsit kävi kummatki tuomas meilel ruokaa jottein kualla nälkää. :)

Olinpas pitkästä pitkästä aikaa töissä tänään. Kivaa oli.
tyttö: Onko sulla lemmikkiä tai miestä?
minä: joo on mulla mies
T: mikä sen nimi on?
M: Niko
T: aa, miksei sen nimi oo Eero?
Ei siitä sen enempää.

Kokkailtii Nikon kans ennen sen töihin lähtöä vähä ruokaa kotona. Mä en tiedä miks mua viikonloppuisin huvittaa kokkailla kaikkea? Ehkä siks ku viikolla en meinaakkaa kattoa hellan suuntaa. Toisin sanoen en hae viikolla kaupasta ku maitoa ja tupakkaa. Satunnaisesti myös batteryä.

Kokkailtii Nikon kanssa herkku patonkeja johon tuli mozzarella juustoa joka on näemmä meidän uusi suosikki. Lisäksi tuli kanaa ja currymango kastiketta. Tätä purkkia on kaupassa arvotte monet monet kerrat että ostetaanko vai ei? Onneksi nyt päätettiin ostaa.. Hyvää oli. Suosittelen Varsinkin Eerolle!






Jälkkärinä meillä oli kahta eri muffinssia ja kahvia. NAMS!


Toisessa muffinssissa oli vadelmahilloa, joka oli liian makeaa. Ja toisessa päällä pähkinöitä mitä minä en voi sietää lisäksi kinuskia sisällä ja suklaapaloja. Niko kyseli että kumpi vie voiton? Joudin sanomaan että Nikon valinta vaikkakin siinä oli pähkinää. MUTTA se hillo oli liian makeaa..

Nyt illalla olen vain pärskinyt ja katsonut kuorosotaa joka johti kamalaan parkuun! Itken kans nykyään lähes joka ohjelmalle mitä telkkarista tulee. Muka liikuttavia Perkele!

Kohta pian varmaan takaisin sohvalle ja sinkkuelämät pyörimään. Adios

-Laura
ps. Mä vihaan mm. sitä kun kaveri tekee oharit! >:/

2 kommenttia:

  1. näyttää niiiin hyviltä!!
    hihhih,meidän tuomat tarjottimet :D
    ja minen ainakaan oo voinu tehdä ohareita <3

    VastaaPoista
  2. Ei se et ollut sinä <3 :) Joo niin onkin, piti siihen kirjoittaa mutta sitten se ilmeisesti jäi.. :/ Mukavaa työviikkoa Eeva

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia