keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Tonttujen juttuja osa 1

Tänä vuonna minä en ole se joka tuolla paniikissa ostaa joululahjoja en ole myöskään se joka kirjoittaa joulukortteja viimeisenä iltana ennen kun ne pitää lähettää..

Minä olen ostanut jo yli 50% joululahjoista, enää muutamalle täytyy miettiä mitä tänä vuonna annetaan :)

Yllättäen V:n ja N:nän lahjat oli helppo ostaa niinkuin joka vuosi tähän mennessä :) Sitten on ne muutamat ihmiset kenelle tosissaan pitää meittiä mitä ostaa. Yhden joululahjan olen jo ehtinyt luovuttaa eteenpäin. Annoin maailman parhaalle Anopilleni Tiinalle pullon jouluglogiä. Lahjan annoin etukäteen siksi että kävi mielessä kysymys "kuka haluaa joulun jälkeen enää juoda glögiä"

Ehdottomat suosikit. Neitien pikkulahjat :)

Myös joulukortteja makaa isokasa tuossa vieressäni. Muutama uupuu ja muutamasta uupuu esim osoite tai muu. Lisäki ne odottavat joulumerkkejä saapuvaksi kauppaan.

Seuraavaksi alan tehdä joulusiivoja ettei nekin jää viimetippaan ;P

-Laura

2 kommenttia:

  1. Voi, että käy kateeksi!! Jotenkin tuntuu, että tänä jouluna kaikki jää viime tippaan ; (
    Mutta kiva kuulla, että "anoppi" on maailman paras sellainen. Tosin, sulla ei taida olla muista anopeista kokemuksia ; ))

    Anoppi@Alavus

    VastaaPoista
  2. No et oo kyllä Laura tosissas!!:D mistähän mäki saisin joululahjat tollaseen kuntoon..
    joulukorttien suhteen oon miettiny että tänä vuonna ne saattaa jäädä kokonaan tekemättäki ku on aikas hulabaloo varmaan just siihen aikaan kun ne pitäis lähettää ku pitää tätä muuttoo kotimaahan järjestellä..
    lisäks pitäis kaikki ylimääränen aika käyttää ONTtiin..tänään oon melki koko päivän istunu koneen ääres ja vaan hakenu,hakenu,hakenu ja hakenu tietoo, nyt pää räjähtää jo kohta :) sain sentää melki 2 sivua tekstiäki valmiiks ;) onneks ville pääsee kohta töistä niin saan lähtee kävellen sitä vastaan :)
    ahkera tyttö oot Laurasein! :)

    VastaaPoista

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)