keskiviikko 23. marraskuuta 2011

rakas joulupukki.

mä oon ollut tänä vuonna vähemmän kiltti ja mukava. Siksi toivon vain seuraavia asioita sinulta

> Diesel Loverdose hajuveden, koska mulla ei ole kuin yksi talvituoksu.
> Lapaset, koska niitä ei ole enää kovinkaan monia.
> Salatut elämät 40 ensimmäistä jaksoa, tätä tuskin tarvitsee selittää.
> Sähköhammasharjaa mulle ja murulle.
> Ilkan viikonloppu tilausta mulle ja murulle koska viikolla me ei ehdittäisi kumminkaan lukea
> Kirjaa.
> Sitte toivon sellaista erityiskivaa juttua <3
> Sitte tuo Eeva ehjänä kotia!

Suklaan voit jättää tänäkin jouluna tuomatta.

-Laura

ps. Tuo Pertulle ja Nikollekkin jotai mukavaa, ne on ollut tosi kilttejä tänä vuonna

2 kommenttia:

  1. voi tonttuseni ku olisit vähän aiemmin laittanut tänki listan tänne :DD

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia