tiistai 8. marraskuuta 2011

onnistunut tiistai?

Mietin tuossa äsken tupakalla pihalla et mitä mä teille jakaisin jotain kivaa. Ja sellaista mukavaa et Nikokin sais lukea mitä mä täällä oon tehnyt. Hoksasin et mullaha on ollu aiva kiva päivä. Kerron nyt sitte siitä:

Heräsin aluksi joskus puoli 12 suht hyvin nukutun yön jälkeen. Siinä sitten rauhassa kaikkia aamujuttuja ja muuta yleistä mitä aamuun kuuluu. Soittelin päiväkotiin koska mun pitäisi aloittaa siellä perjantaina. Ja sain tutustumis hetken tai muun tapaamisen jo torstai aamulle. Kiva mennä pitkästä aikaa töihin.

Siinä sitten kun sain asiat hoidettua lähdin käymää kirpparillä vähä järjästelee ja kaupasta hakee joulukortteja. Jotka muuten vein postii. Vähä liian ajois mut onpa nyt ainaki lähetetty. Lisäksi ostin muutaman joululahjan jotka tuolla odottaa paketoimista.

Kotiin päästyäni datailin hetken ja sitten Taru soitti ja kertoi että tulee meille. Juotiin täs pulla kahvit ja lähdettii syömään pizzaa, joka on muuten ainut mitä mä oon syönyt tänään. Päätettiin hoitaa viimeviikolla alkanut kirppari kierrosloppuun ja kävästii lakeuden shoppiksella. Muutamia juttuja sieltä löydettiinkin. Niitä voi ihastella tuos toisen blogin puolella.

Illasta oli puhe nähdä mutsia ja meninki sinne vähän ennen kuutta.. Haettii yhdes dermon kaks pakettia postista sitten ei ollut mitenkää suunniteltua mut lähdettii ostelee muutamia joululahjoja jonka ansiosta multa ei enää monenkaa ihmisen lahjat puutu :D Mutsin luona käärittii papereihin niitä lahjoja ja ihasteltii dermon juttuja kotona et kuinka kaikkia pitiki taas tilailla.

Sittemmin tulin illalla kotia ja oonki vai roikkunu täs koneella vaikka tuolla olis kyllä vaikka kuinka paljon siivottavaa. Pyykit on levällää pitkin kämppää ja keittiö on kuin lähtevä laiva. Ehkä kun mä tästä jaksan ja saan kerättyä motivaatiota heittelen ainaki pyykit pois jaloista ja paketoin lahjat.

Sellainen oli mun päivä tänään. Pahoittelen toistuvia kirjoitus viereitä..

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia