torstai 3. marraskuuta 2011

omituisia unia jälleen kerran...?

Oltiin mutsin ja faijan kanssa jossain mökillä keskellä ei mitään pihalla oli mäntypuita ja jotai pelkkiä puolukoita..Menin siinä unes tupakalle pihalle ja siellä oli vasemmalla puolella oli muutama hirvi syömässä sitä maata. Yhtä äkkiä mun edes oli kanadanhanhi. Sit olin just päässy sisälle ja mutsi alkoi huutaa et tuossa takana on Laura karhu.. Aloin sit itkee siinä unes sitä karhua. Mutsi ja faija vaa kattelee pihalle ja toteaa et se on naaraskarhu. Se karhu siis istui siinä maassa ja ulvoi. Sitte yhtääkkiä se karhu muuttui joksikin faijan kaveriksi ja tuli sisälle?

Hetkeä myöhemmin olin taas tupakalla mökin jossain takaterassilla ja mökki olikin keskellä vettä. Siinä oli sellainen kallioseinämä vieres ja sen reunalla meni kaks miestä veneillä. Toisella oli kajakki ja toisella joku polkuvene..Sit se oikeapuoli laiturista alkoi upota ja sit se faijan kaveri tuli siihen että meidän pitää kiivetä suojaan tuonne kalliolle. Kiivettiin siinä unes sinne ja mä en muka osannukkaa kiivetä sinne...

Sit siellä kalliolla aloin kahdesta pussista "laittaa sukkia pareiksi" tai sillai taittelee. Toises pussis oli sellanen sukankuivas juttu.. Sit mutsi ja faija tuloo hakee meitä jollain veneellä. Mis oli polviin asti vettä.

Sit tuota jossai rannalla aloin tarkastaa ettei mun sukat oo kastunut ja jatkoin niiden järjästelyä. Sitte onneksi mun herätyskello soi.

Tälläistä viimeyönä!!

-Laura

2 kommenttia:

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia