maanantai 7. marraskuuta 2011

oma huvikumpu?

"Niko ostetaan selleinen iso vanha puutalo missä on lattiat puuta"

joo sellaisen minä haluan.
Sitten tulevaisuudessa meillä on monta pientä ja se iso puutalo. Siellä meillä on ihania vauvoja ja lapsia ja koirakin. Ja minä hoidan kotia, teen herkku ruokia,leivon lasten kanssa ja olen täydellinen vaimo. Ai nii ja Nikolle autotalli. Sitten minä teen sitä työkseni. Ja joskus kirjoitan lehteen tai muualle jotain kolumnin tyylistä tai blogia netistä.

N: ei muutakuin aloittamaan pala kerrallaan?

N rakastan sua! <3

-Lauraida

2 kommenttia:

  1. "Sitten minä teen sitä työkseni"
    AI MITÄ TEET :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. Ja minä hoidan kotia, teen herkku ruokia,leivon lasten kanssa ja olen täydellinen vaimo

    Kato siinä on sitte yks lause vääräs kohdas :DD

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia