perjantai 25. marraskuuta 2011

hidas käynnistyminen

Tälläsitä havaittavissa tänä Perjantai aamuna. Noin tunti sitten oon noussut sängystä ja varmaan jos Niko ei olisi soittanut sen kasn syömää nii olisin vieläkin yökkärit päällä koneella. Mutta sentään vaatteet oon jo saanut päälle ja meikkiä naamaan. Mitään muuta en sit olekaan saanut tehtyä.

Ennen iltaa pitäisi käväistä Alkossa hakemassa joku hyvää punaviini pullo. Pitäisi järjestellä kotona ja laittaa paikat sellaiseen kuntoon että tänne kehtaa jonkun pyytää kylään.. Pikkulikalle joka muuten tänään täyttää viisi vuotta pitäisi käväistä lahja hakemassa. Onneksi jo tietää mitä ostaa ettei mee sit kaupas aiva hirveesti aikaa siihe et ettit sopivaa ja mietit et olisko tuo nyt sitten kiva..

Taru on siis tulossa meille vähän iltaa istumaan ja jauhamaan mun kanssa olemattomia ja parantamaan maailmaa muutenkin. Ei ollakkaan pitkään aikaan istuttu iltaa kaksistaan. Viimeksi se ilta meni vähän mönkää ja oltii kumpikin aiva tolkuttomassa humalassa jossai kärjenmäellä. Toki siitä nyt on tosi paljon aikaa.

Nyt sitten jatkamaan valmistautumista.
Pitäkää kiva viikonloppu

-Laura

1 kommentti:

  1. Onko tupakkalakko pitäny? :)
    Ja älä turhia murehdi tosta aamun aloittamisesta, mä oon ollu koko päivän meikittömänä yövaatteet päällä :D Lauantai on aina lauantai.
    Pusuja ja haleja, oot rakas <3

    VastaaPoista

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)