keskiviikko 12. lokakuuta 2011

tunnustus juttuja..?

Enpäs oo ennen tälläistä saanut, tai oonpas, sen myös Tarulta, Kiitos myös tästä <3

Tunnustuksen saaneen pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.

2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.

3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.

4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Sitten enpäs tiedä kenelle tämän antaisin. kun ei ole kahdeksaa lukijaa :D tai on mutta ne ei näy tuossa.. Annan sit ainakin Jenspalle ja Eevalle.. Eeva ainakin saa ilmoituksen kun illalla lukee tämän Jennille täytyy ilmoittaa erikseen :D

Sitten ne kahdeksan asiaa:
1. Juttelin juuri mahtavan pikkutytön kanssa puhelimessa ja sovittiin et mennään pia syömään ulos.
2. Mun on tosi kylmä -oon varmaan tulossa kipeäksi.
3. Se on kivampi juttu kun Niko tulee jo huomenissa mahdollisesti reissusta.
4. Katsoin tänään pitkästä aikaa Jack Sparrow elokuvan <3
5. Mä tykkään yhä mun uusista hiuksista.
6. Aijon antaa Viiville ison halauksen kun näen sitä.
7. Näin myös tänään ihanaa pientä vauvelia.
8. Viimeisenä muttei vähäisimpänä todellakaan. Mun on tosi kova ikävä Eevaa ja odotan tosi tosi kovasti että se tulee joulukuus kotia! Pusuja Eevalle paljosti ja halauksia kans! Ja Villelle terkkui :)

Tälläistä tällä kertaa.. Nyt pukemaan pihalle. Illalla tulee vielä yksin kotona kaksi sarjaan jatkoa nyt kun sain hyvän aiheen mistä kirjoitella..

-Lauraida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia