torstai 14. huhtikuuta 2011

tästä se alkaa..

Tälläinen pikapostaus aamusta,ilman kuvia. Ajoitin taas väärin, kello on vasta 20 vaille 7 ja mun pitää vasta vartin yli lähteä. Rauhassa saa siis kahvin juoda - juuri juon hemulikupista. Tänään on siis tarkoitus mennä ensimmäistä kertaa koko päiväksi perheeseen jossa tulen toimimaan perhepäivä hoitajana seuraavan reilun vuoden. Odotan innolla mutta vähän jännittääkin. Heräsin jo neljältä enkä sittemmin saanut enää unta koska mua jännitti ja muuta oon vai pyöriny sängys ja odottanu et kello tulee kuusi et saa nousta.. Oonhan mä ny ennenki siä käyny muutaman kerran mut ny saan olla koko päivän niiden ihanien lasten kanssa. Tämä on siis se asia mitä olen teiltä pimittänyt..

Eilen käytii Nikon ja Junnun kans kattoo viä sitä kämppää mis on ne mustat kierreportaat. Josko siitä tekis tarjouksen ja ottaisi siitä itselleen kodin? Pitää toki vielä miettiä ja laskea kuinka se menee sit rahallisesti ja muutenkin. Olis se kyl mahtava.. Sais vihdoin oman kodin mitä laittaa ja muutenkin ei tarvis sit enää miettiä talon ostoa ja muuta siihen liittyvää.. Ehkä keskustellaan tästä vielä illasta.

Illalla olis muutenkin tehtävää jonkun verran, pitäisi siivoskella vähä kotona ku täällä näyttää taas kaatopaikalta. Sitten nyt otan niskasta kiinni itseäni ja teen sen dermon tilauksen tänään!! Illalla myös aijon päivittää kummatkain blogit koska asiaa olis kumpaankin melkoisesti. Kivana plussana eiliseen sain myös sen et Niko lupas viedä mut joskus kattoos itä uutta Harry Potteria elokuvii, se sitten jostain syystä jäi, ei ollut yhteistä aikaa tai muutakaan.. Mutta eilen muru tilas sen mulle netistä. Eilen ne sen jo laittoi tulemaan, toivottavasti tulee perjantaiksi tänne et saa sitä sitten silloin illalla ihmetellä.

Sellainen ilmoitus luontoinen asia kaikille vielä tähän loppuun että minä olen sitten lopettanut polttamisen jo jokin aika sitten. Vähä välillä lipsuu mut nyt olen päättänyt että se loppuu kokonaan.Voitte sittemmin ehkä täältä lukea et kuinka se on mennyt ja muuta..

Eikait siinä. Pikkuhiljaa viimeiselemään tätä lastenhoitajan kuontaloa ja sit hypitään autoo ja matkataan töihin.
Mukavaa päivää kaikille.

-Lauraida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia