torstai 28. huhtikuuta 2011

Päivä 3 – Minun vanhempani

Nyt päätin siis ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä tämän päivän kolme vaikka oikeesti taitaisin mennä paljon suuremmassa luvussa :D

Äiti: on syntynyt vuonna 1966 Soinissa. Hänellä on kaksi vanhempaa siskoa joista toinen on kolme vuotta vanhempi ja toinen on sitten vähän enemmän vanhempi. En siis tiedä vanhemman siskon ikää :D Äiti on asunut Soinin ja Seinäjoen lisäksi myös Lahdessa ollessaan pieni. Koulutukseltaan äiti on perushoitaja+ vastaanottoavustaja. Siitä myös minä olen saanut kipinän tähän työhön. Äiti on työssä vastaanottovirkailijana? Hoito työtä hän ei ole kuulemma tehnyt päivääkään. Kun minä synnyin äiti oli 22 vuotias, kiirekkin siis tulee jos meinaan samaan päästä ;)
Minun ja äidin luonteet eroavat kovasti toisistaan. Äidillä on pitkä pinna ja hän jaksaa aina tsempata, sekä tehdä kaikki asiat tarkasti.. Ulkonäöltä muistutan kuulemma sekä isää että äitiä, nyt vanhemmiten ehkä löytyy enemmän yhtäläisyyksiä ulkonäöstä. Kun katsoo vauva kuvia, me ollaan kaikki siis minä, Perttu, äiti ja isä samanlaisia pallonaamoja..
Kuvassa äiti ja minä vuonna 2010 Tahkolla


Isä: on syntynyt niin ikään Soinissa vuonna 1963. Hänellä on 4 nuorempaa sisarusta joista nuorin täytti juuri 30. Isä on on käynyt ehkä vissiin jonkun metsäkone koulun? Nuorempana isä ajoi rekkaa omassa firmassa mikä oli alunperin paapan ja sen veljen mutta isä ja sen veli pyöritti sitä sittemmin. Nykyään isällä on oma yritys, missä hän on toimitusjohtajana. Firma on ollut kasassa vuodesta 2000 asti. Mitä tulee minun ja isän luonteeseen, olemme todella samanlaisia. Meillä on tiettyyn rajaan asti pitkä pinna, mutta se voi palaa sitäkin nopeammin. Olen pienestä asti ollut "isin tyttö" ja olen vieläkin <3 on aina yhtä kiva nähdä isää kun se tekee nykyään myös reissuhommia kun firmalla on etäpiste Virossa.
Isän kanssa niin ikään tahkolla 2010


Mun vanhemmat on mulle vähintää yhtä tärkeitä kun Nikokin on. Ne auttaa ja on tukena aina kun sitä tarvitsee. Omasta mielestäni oon saanut parhaan mahdollisen kasvatuksen, tarpeeksi rajoja ja tarpeeksi rakkautta. Kiitos teille siitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia