maanantai 18. huhtikuuta 2011

Päivä 1 - Esittele itsesi

Jennin haasteen ensimmäinen päivä.

Olen siis Laura. Olen 22-vuotias neiti Seinäjoelta. Synnyin niin ikään Seinäjoella 3.3. Syntyessäni olin todella pikkuinen vauva. Mutta jo kolmen kuukauden ikäisenä ylipainoinen eikä painon laskua ole näkynyt. Ollessani vajaat 2 vuotta vanha minulle syntyi mitä mainioin pikkuveli. Kliseistä kyllä veljeni on syntynyt 2.2, ja tämä ei ollut suunniteltu juttu että lapset ovt syntyneet tähän perheesee 2.2 ja 3.3. Lapsuudestani muistot ovat pelkästään hyvin. Minulle on jäänyt lapsiajoilta kaksi erittäin läheistä ystävää. Lapsuudessani vietin kesäisin todella paljon aikaa mummulassa sekä mummun mökillä. Tätä kautta minulla on myös läheisiä serkkuja.

Ala-asteen kävin ensisessä Rastipuiston koulussa (jonka viesessä nykyään asun) sekä Lintuviidan koulussa. Yläasteen kävin Seinäjoen yhteiskoulussa. Tuolloin minua ei koulu juuri kiinnostanu ja numerot ovat sitä mukaa. Yläasteen jälkeen opikelin itseni Lähihoitajaksi. Tätä työtä olen tehnyt nyt noin vuoden verran. Työskentelin ensin vanhusten parissa mutta nyt juuri sain paikan perhepäivähoitajana ja aloitan siellä ensi viikolla. Saan vihdoin olla lasten kanssa töissä <3

Nykyään olen kolmatta vuotta kihloissa ihanan miehen kanssa. Asumme rivitalo kolmiossa kasperissa. Etsimme jatkuvasti uutta kotia, jonka saisi ostaa omaksi ja laittaa sen niinkuin haluaa. Meillä ei ole lemmikkejä vaikkakin Niko tahtoisi koiraa. Paras kaverini on tällä hetkellä Saksassa vaihdossa mutta tulee toivottavasti pian kotiin sieltä!

Haluaisin lähitulevaisuudessa pienen nyytin meille kotiin, voisin haluta sen juurikin pian! Aijomme myös etsiä sen mainistemani asunnon ja asettua aloillemme. Aijon myös jatkaa töitä lasten parissa siihen asti kunnes minulla on omia jonka jälkeen haluaisin perhepäivähoitajaksi.


Kuva vuodelta 2008

Seuraavaa päivää odotellessa. Lupaan myös panostaa siihen ememmän

- Lauraida

3 kommenttia:

  1. Hei jeee! Voi nyytti, toivottavasti saisit semmoisen pian! :) <3
    Kummitätiehdokas ilmoittautuu ;))

    Puspus olet rakas!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti pääset pian kasvattamaan masua :) <3

    VastaaPoista
  3. Sitä minäkin toivon et pian kasvaisi :) <3

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia