tiistai 12. huhtikuuta 2011

numeroita ja helppoa kotiruokaa.

HUH HUH! Laskeskeltiin tuos joku toiv sitten noita meidän menoja ja tuloja, sain jopa pääni kipeäksi siitä. Johtuuko siitä sitten et mun pää vieläkin vastustaa matikkaa, vai siitä et mulla ei oo ollu koko päivänä lasia päässä. Aikani kun olin laskenut, kirjoittanut laskenut lisää sekä laskureilla että paperilla tulin jälleen kerran siihen tulokseen että Suomessa kannattaisi vain olla työtön juoppo koska sen verran mitä rehellisellä työllä, verot maksamalla jää käteen on suunnilleen samanverran kuin se paljonko joku voi hakea työttömänä kelasta ja loput maksattaa sossulla. Tämä on yksi asia mikä mut saa AINA kiehumaan.


Valmistettiin tänään pinskuja ja jauhelihakastiketta, johon Nikolla on sitten muka salainen resepti jolla siitä saa aina hyvää ja täydellistä. Ei siinä, kastikse oli hyvää kun tein sen Nikon ohjeella, muttei se kyllä niin salainen ole. Etenkin kun muistaa sen että itse olen sen opettanut tekemään ruskeaa kastiketta muutenkin kun pussista valmiina.. Pinskujen ja kastikkeen kanssa syötiin lisäksi raejuustoa sekä kurpitsaa NAMS!

Mulla on yks niin iloinen ja mukava aihe postaukselle, mutta en halua laittaa sitä tänne ennenkun se on aivan varmistunut.. Kuulette siitä sitten myöhemmin..

Mukavaa illan jatkoa lukioolleni.

-IDA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia