tiistai 5. huhtikuuta 2011

ei ideaa

huomenta vain!

Aamu on alkanut muuten normaalisti paitsi että unohdin laittaa herätyskellon soimaan ja heräsin vasta vähän 10 jälkeen kiirekkin tulee koska mulla on tänään pitkä to do lista. Pitää ehtiä käymää kirpparilla, järjästämässä se loossi sieltä ja kattoa jos huomenna veis sinne lisää tavaroitakin. Siis jos ne on menny hyvin kaupaksi.

Toisena on et mun pitääs tuo tiskivuori laittaa astianpesukoneeseen tai vaihto ehtoisesti tiskata ne. Mua jotenki ällöttää koskea niihin astioihin jotka on siellä altaas, se on aiva hirviää! Hyvin neitimäinen tapa tämä kyllä on :D


Sitte oon luvannu Nikolle valmistaa leivitettyä pihviä ja perunamuusia tänään ruuaksi, mutta se tapahtuu onneksi vasta vähä ennen neljää. :) Ruuan jälkee olis tarkoitus lähteä keskiseen ja anopin luo käymään. Siitä oon taas haavelillut monta päivää et pääsisi sinne. Voisi ottaa nuota pannaria mukaa mitä eilee tehtiin, sais nekin maistaa :)Vielä pitää vähä hehkuttaa kuinka hyviä niistä tuli ;)

Juuri sain kahvin nenän eteen, mitä ihanimpaan vanhaan 101 dalmatialaista kuppiin jonka oon saanut Jennin isältä joskus varmaa 17 vuotta sitten :) Hei se on yhä ehjä ja mun yks varjelluimmista kupeistä. Eli meillä ei juoda vain muumikupeista, toki vain mulla on etuoikeus tuohon kuppii. Sain aamupalaksi sitä god morgon (kirjoitetaanko edes noi) mehua kun kulta sitä oli käynyt hakemassa :)


Nytte pitää alkaa laittaa vauhtia tähän touhuun.. Lukekaa taasen illalla jos jotai sieltä Vudelta saan aikaa :)

-Laura

2 kommenttia:

  1. Voi hahaa ihana, oot säilyttäny ton dalmatialaiskupin :---D <3 ne ON vanhoja! voi taivas kuinka vanhoja onkaan. mutta niissä on nostalgiaa ihan sairaan paljon!

    VastaaPoista
  2. tottakai oon <3 toinen on harmi mennyt rikki mut päätin et se on pertun :D eikä se varmaa tarviis tuollaasta.. on ne ainaki siltä ajalta ku asuttii mittakepintiellä.. :)

    VastaaPoista

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia