torstai 24. maaliskuuta 2011

ystävistä tärkeimmät

Tälläisinä aikoina tarvitsen rakkaat teitä


Ystävistä ensimmäinen. Tunnettu jo yli 20 vuotta. Tuotä tyttöä en koskaan vaihtaisi mihinkään. Nepa ja Iita <3

-jos muistot tuhoutuisivat eilisestä ei olisi jäljellä mitään-
MUUMUPAPPA



Ala-aste aikojen paras ystävä. Takana monen monet leikit ja metkut. Riidat ja sopimiset. 16-vuotta ystävyyttä laskettiin tässä yksi päivä meillä jo takana olevan. Erittäin tärkeä tukipilari!!


"Välillä ku mä mietin sua ja mua niin mun on vaikeeta uskoo kuinka on löydetty toisemme... :)
ja se että seki olis voinu olla mahdollista että oltais tavattu mutta ei olisi kemiat kohdannu..
On niin uskomattoman ihanaa ajatella että me tutustuttiin ku mä seurustelen Villen kas ja sä Nikon kas.
Ja se että mä oon sun paras ystävä ja sä mun <3" Lainattu meilistä!

1 kommentti:

  1. Voi ihana Iita <3 En ollu aiemmin huomannu tätä postausta, olet rakas <3

    VastaaPoista

Herättikö tekstini ajatuksia? Kommentit ilahduttavat aina :)