maanantai 22. marraskuuta 2010

illusion and dream

Ihmettelee tässä kuinka ihminen voikaan olla näin väsyksissä?

Uni ei enää tule kunnolla. Joko ei nukuta ollenkaan tai nukutaan pienissä pätkissä.
Koskaan ei nuku ilta- ja aamuvuorojen välissä kunnolla joskus vain alle tunnin. Sitten väsyttääkin seuraavan viikon. Viimeksikin viime pa-la yönä nukuttiin vain puolitoista tuntia. Seuraavana päivänä vain itketti ja väsytti eikä mikään kiinnostanut. Seuraavana yönä nukuttiin ruhtinaalliset 9 tuntia mutta siltikin väsytti aivan törkeästi.

Lisääkin asioita on mitkä painaa mieltä. MUUTTO pitäisi saada ens viikonloppuna muuttaa mutta ei sittenkään ole tietoa koska avaimet saadaan. Jos ei saada muuttaa viikonloppuna niin sitten pitää muuttaa maanantaina ja tiistaina.. Mielenkiintoista sinänsä et teen yöhukia siinä sitten samalla, taitaa tulla kuoleman ennenku saadaa muutettua jos en saa kunnolla nukuttua. Sitten ku ei saa vielä pakattua ennenku tietää sen muutto päivän. Toki tuossa on jo monta laatikkoa minne on pakattu tavaraa jota ei ehkä enää tarvita ennen muuttoaa Onneksi Ali tulee perjantaina ja saa sen kans pakata lähes kaiken. Toivottavasti myös siivottua sen uuden ja kantaa jo sinne jotakin rompetta. Tuntuu ettei Niko meinaakkaa auttaa ennenku se päivä varmistuu. Sitten onkin helvetin moinen kiire ja mulla pinna kiriällä.

Vieläkin löytyy...

Sain muutama viikko sitten tietää et pääsen haastatteluun ryhmän/henkilön avustajaksi päiväkotiin. Tottakai sitte hain, koska haluan tehdä töitä lasten kanssa. Se olisi aivan unelmatyö. Se olis sairasloman ja äitiysloman sijaisuus eli jatkuisi pitkälle syksyyn. Ainut vain että tuolla olevas työs on 2 viikon irtisanomis aika ja sen työn sais aloittaa heti et oon varmaa sen mukaan laskien aika heikoilla koska mulla on jo työ. Pitää siis saada ne tosi vakuuttuneeksi siitä että haluan sen työn. Toki onneksi on kaikkia MLL:n paperia ja muita lasten kans töitä mis oon ollut. Toinen on sitten se ku se haastattelu on keskiviikkona aamulla ja mulla olisi keskiviikkona töitä. Pitäisi keksiä mitä sanon töihi ku tähän mennessä oon sanonu vasta Kaisalle. Ehkä mun pitää huomenna ku on vapaapäivä nii hakea jotai henk. koht. lomaa ainaki se päivä.

Pitäis mennä muutenki lääkärii puhumaa siitä kuinka nukun jos nukun ja muutenki mun olosta. Hirvittää vain jos saan taas kopallisen lääkkeitä ja sit taas syön niitä..

Nikokin kuitenki joutuu tästä kärsimään ku oon väsynyt ja kuikkuinen, kun tottakai aina puran itseni siihen ja se joutuu kuunnella päivästä toiseen mun kiukuttelua vaikka se käy koulus ja pitää tehdä Nikonki tehtäviä sit vain väsytän sitä koko ajan mun jutuilla. Toki tänään ku sillä oli pitkä päivä ja on muutenki kauhia viikko nii ajattelin sille hakia pizzaa ku hän illalla tulee kotiin ja ehkä juoda vähän viiniä:)

Kiitos ja Anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

positiivisiä tai negatiivisiä ajatuksia? Jätähän kommenttia