maanantai 25. lokakuuta 2010

Muistoja Saksasta

Tämä teksti siis kirjoitettiin laivalla matkalla suomeen.

Saksan reissu alkaa olla loppu suoralla. Nikon kanssa tullaan nyt laivalla Rostokista Helsinkiin.Jätti aiva sanattomaksi reissu, ku se oli jotai aiva sanoinkuvaamattoman kivaa ja ihanaa.

Aluksi siis tultiin Ruotsin laivalla tukholmaan. Lähinnä vain nukuttii laivas. Aamulla käytii aamupalalla Ariadnes ja sitte alkoki 14 tunnin urakka (1200-1300 km). Ajomatka oli pitkä, mutta se sujui yllättävän nopeasti.Tanska oli paska maa, oli vai pimiää ja satoi ja naviki sekos muutaman kerran. Saksassa autobaanat oli hienoja, niillä mentii nii kovaa jotta heikompia saattoi hirvittää. Parhaimillaa taidettii ajaa 170 km/h.

Saksaan Charlottenstrasselle saavuttiin n. klo 23 aikoihin, vaihdettiin kuulumisia muutaman tervetulijais maljan kera. Nukkumaan päästiin 02:00 koska Eevan ja Villen piti mennä seuraavana päivänä kouluun. Tiistaina lähdettiin ajamaan kohti Berliiniä jossa oli tarkoitus katsella nähtävyyksiä. Katseltiin Nähtävyyksiä aivan uusin silmin. Käytii syömäs ehkä parhaat pizzat ikinä ja sen jälkeen lähdettiin hotelliin jossa oli tarkoitus yöpyä. Hotelli sijaitsi keskellä ei mitään :D Ajettii sinne kinttupolkua pitkin jossa oli helvetin pimiää. Hotellissa illalla juotiin määrä X alkoholipitoisia juomia ja pelattiin korttia, naurettiin ja pidettiin hauskaa..

Seuraavana aamuna herättiin suht aikaisin koska määränä oli mennä Tropical islandiin(luoja mikä paikka!!). Saarella uitiin laguunissa ja merenrannalla, käveleskeltiin sademetsässä juotiin swiming pooleja ja saunottiin erilaisissa saunoissa. MM. Hunaja-laventeli-, suolakivi-, ja yrttisaunoissa. Erona oikeisiin saunoihin oli se jottei siä heitetty vettä ollenkaa kiukaalle. Nähtiin myös paljon nudistia, paljon (jopa liikaa) alastomia ihmisiä. Saunat oli yhteissaunoja ja kukaan ei ymmärtäny mitä me puhuttii --> naurua siis riitti. Illalla oli aikas väsynyttä porukkaa kun päästii takasin Hannoveriin. Keskiviikko ilta oli siis ainut ilta mitä ei ryypätty.

Torstaina lähdettii shoppailee Hannoverin keskustaa. Eeva ja Ville lähti välillä käymää koulus, mut tuli onneksi pian takaisin. Shoppailu saldona ensimmäisen päivänä oli mm. Pertulle pari paitaa, itselle paitoja ja koruja, Nikolle liivi ja kauluspaita lisäksi jotai pieniä tuliaisia. Ruokailu suoritettiin Playoff ravintolassa jossa juotiin lisää uima-altaita. Samoihin aikoihin päätettiin että tänää vedetää naamat kun oli meidän viimeinen ilta siellä. Viinaa siis haettiin Pennystä sen mukaisesti mm. Passoa, kaljaa, mantelilikööriä ja bacardia. Uuden netin ansioista surffailtiin vähän ja katsottiin alkuviikon kuvia. Myöhemmin illalla pelattiin korttia jossa pojat hävis räsypokassa 6-0. Poikien humalatilasta johtuen tytöillä oli tosi hauskaa!! Nukkumaan päästiin puoli 5.

Viimeisenä päivänä Saksassa yllätys yllätys shoppailtiin (myös viinaa yli 100 e edestä)ja käytiin vanhassa kaupungissa räpsimässä lisää kuvia. Ruuaksi syötiin ehkä parasta kepappia, Eevan ja Ville lähdellä olevassa paikassa. Katseltiin kuvia vielä ennen kun tuli aika jättää Hannover. Hyvästit jätettiin ja viimeiset naurut naurettiin Laurakaan ei alkanu poraamaa kun vasta autossa, tokikin heti kun auton ovi meni kiinni, niin mukava olisi ollut ottaa ystävät Suomeen.

Otettii Nikon kanssa vöhö reilusti aikaa, vaikka pidettiin 2 suht pitkää taukoa oltiin jo 12 Rostokissa, vaikka laiva lähti vasta 12. Siinä käytii sit hakee vähä lisää ööliä ja vähä siideiriä, ku noli halpoja. Syötii vähä eväksiä ja päästii vihdoin laivaha, jossa samalla kannella oli Ferrari ja Eestiläinen limusiini. Sit vai nopiaa nukkumaa univelkoja pois.. Aamulla syötii pieni aamulala hytis ja sit tsippailee laivalle (jossa oli helvetin vähä tekemistä) Eevalle ja Villelle kiitoskortti, monopolin peluu ja ihmettely oli suurimmat ajanvietteet. Ruokailu jossa kumpikin söi aiva liikaa oli illan pääkohta. Illan päätteeksi otettii viä jälkkäriksi paukut ja pelattii erä monopolia (pitääkö ostaa kotiakki) ja sit hyttii mammimaa.

Ei voi kyllä muuta sanoa ku kiitos Eeva, kiitos Ville, kiitos Niko ja kiitos Hannover.

KIITOS JA KUMARRUS
<3: laura

Jälkikirjoitus

Hotellihuone oli varattu nimellä Eeva Rajakallo (kyllä Saksalaiset osaa suomalaisten nimiä). Back Factor oli ehkä paras kahviläkoskaa, tuoretta pullaa, leipiä ja mutia herkkuja ( kaksi suolaista kaksi makeaa, tee, kahvi ja vesi pullo) 5e. Tanskaan piti maksaa 39 e jotta pääs sisää maaha ja 35 et pääsi pois. Kokonais shoppailu saldona, koruja, Lauralle paitoja 3, yhdet farkut ja vyö. Nikolle Kauluspaita, liivi, huppari ja t-paita. 7 pulloa viiniä, 2 sangriaa, 5 lavaa kaljaa/siideriä, 24 priitseriä, juomasekoituksia muutama pullo ja karkkia helvetisti. Laura sai vaa kaksi hermoromahdusta matkan aikana, nekin kummatki autossa navain takia :D